donderdag 1 augustus 2013

Favorieten #2

Gisteren liet ik jullie zien wat mijn favorieten kledingwinkels waren, en vandaag wil ik jullie laten zien wat mijn favorieten dranken zijn.

Als eerste Sprite, dat vind ik echt heel erg lekker. Het heeft een lekker fris smaakje, En 7up vind ik ook heel lekker maar dat is ongeveer het zelfde als Sprite.

Dan Coca Cola, dat bijna iedereen wel lekker vind. Het liefst heb ik Coca Cola light, en gewone cola drink ik eigenlijk bijna nooit. Toch proef ik in de smaak maar weinig verschil.

Dan Ice Tea/ Green Tea. Dat vind ik ook zo lekker, Green Tea nog net iets lekkerder. Maar het gekke is dat ik Ice Tea in Nederland echt gewoon heel lekker vind, maar in Italiƫ echt niet.

Als we het dan toch over Green Tea hadden, dan is de volgende Arizona. Arizona vind ik ook een lekker drankje, ik heb ze nog lang niet allemaal geproefd. Maar Arizona green tea with honey is toch mijn favoriet, en ik vind de verpakkingen van Arizona ook altijd zo mooi.

Dan thee, thee vind ik echt super lekker ik drink het elke ochtend, en in de winter ook nog s'avonds of middags. Vooral een lekkere fruit thee of een frisse thee vind ik lekker.

In de zomer vind ik lekker koud water met ijs en citroen ook super lekker! Lekker fris en koud, en ook nog is gezond!
 
 
Dit was mijn artikel! Sorry dat ik gisteren geen artikel op mijn site heb gezet, ik heb het gebrobeerd. Maar ik had er echt geen tijd meer voor. Maar vandaag komen er dan 2 artikels online!

Geen opmerkingen: