zaterdag 17 augustus 2013

Miss Blackbirdy




Miss Blackbirdy, ik vind het echt een leuk merk. En het is een merk die o.a schoolspullen verkoopt. En alles is in het zwart wit, en dat vind ik ook wel heel erg leuk. Het is niet saai zwartwit, maar op de schoolspullen staan dan bijvoorbeeld poppetjes of zo. Ik heb zoals jullie misschien al weten, van Miss Blackbirdy schoolspullen gekocht, en ik ben er heel erg blij mee! Ik weet niet of ze ook nog andere dingen verkopen, of alleen maar schoolspullen? Maar volgens mij alleen schoolspullen. Anyway, van Miss Blackbirdy heb ik kaftpapier gekocht, een etui, schriften en een agenda. Ik vind de naam ook al zo leuk: Miss Blackbirdy haha, en het doet me denken aan het telefoon merk Blackberry. Maar ze verkopen dit merk o.a bij de V&D en De Bijenkorf,  ik kocht al mijn Miss Blackbirdy schoolspullen bij De Bijenkorf. Maar dat maakt niet uit want qua prijs is het gewoon het zelfde. Hebben jullie nog meer vragen? Stel ze in de reacties, en dan zal ik proberen zo snel mogelijk te antwoorden! Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: