donderdag 29 augustus 2013

Favorieten snoep.

Hoi, vandaag laat ik jullie een paar snoep favorieten zien van mij.

Als eerste kauwgom, vooral een vrisse kauwgom daar houd ik van. Om een lekkere frisse smaak in m'n mond te hebben.

Als tweede zuurlapen, ik vind ze super lekker. Maar ook best wel zuur, maar dat vind ik er juist zo lekker aan.

Spekjes, met suiker daar houd ik ook wel van. Gewoon spekjes zonder suiker vind ik ook wel lekker maar niet super.

Een napoleon vind ik ook lekker, al eet ik het niet super vaak. Maar je kunt er lekker op sabbelen en zo, en ik vind het een lekkere smaak hebben!

Als laatste een super favo van mij, de jellybeans van Haribo of Kruidvat. Ik vind ze zo lekker! Ik heb ook wel eens jelly beans van de Hema op, maar die vond ik niet super lekker.

En dit waren ongeveer wel mijn favorieten, ik kan wel al het snoep gaan opnoemen maar dit was het ongeveer! O en sorry dat ik gisteren geen artikel online had gezet, ik had het druk met school. Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: