vrijdag 23 augustus 2013

Welke apps gebruik ik het meest op dit moment?



Hoi, vandaag laat ik jullie zien welke apps ik het meest gebruik op dit moment!

Als eerste Twitter, ik kan echt niet zonder. Twitter vind ik echt zo leuk, en ik kijk er sowieso dagelijks op. Behalve als ik echt geen tijd heb of niet kan of zo, maar meestal wel. Ik vind het leuk om te lezen waarmee andere mensen zich bezighouden. Twitter i love you!


Als tweede; Instagram. Instagram, daar kijk ik ook regelmatig op en ik post er ook af en toe foto's op. Ik vind het een handige app, waarop je foto's en sinds een tijdje ook video's kunt plaatsen. Foto's liken, en reactie's achterlaten. En ik vind het vooral ook leuk om foto's van beroemheden te zien, zoals Justin Bieber natuurlijk!


Dan YouTube, daar kijk ik vooral videoclips op, luister liedjes. Of wat ik er eigenlijk het meest mee doe is video's kijken van bloggers! Zoals die van Vera, Teske, Lenette, Mascha en Cynthia. Dat vind ik echt super leuk!

Dan als laatste: Whatsapp. Ik vind het echt een super handige app, want je kunt eigenlijk gratis sms'en met elkaar. Behalve als je de app in de appstore koopt, kost het 0,89 volgens mij, maar dat is eenmalig. En natuurlijk veel goedkoper, dan dat je allemaal aparte sms'jes naar iemand stuurt. En je kunt bijvoorbeeld ook groepschats maken, en dat vind ik ook zo leuk en handig! Bijvoorbeeld als je iets af wilt spreken of zo!

Dit was het bedankt voor het lezen, en tot snel!


Geen opmerkingen: