woensdag 7 augustus 2013

Kauwgom van Stimorol


Ik vind het gewoon lekker om af en toe een kauwgompje te pakken, als je bijvoorbeeld een vieze smaak in je mond hebt of zo. Is een kauwgom je redding. Vooral intense mint ice het  van Stimorol. Er zitten 12 hele lekkere kauwgoms in een pakje! Ik vind het toch net iets lekkerdere frisse smaak hebben dan andere Stimorol mint kauwgoms. En de kauwgoms zijn ook nog eens suikervrij! Fruit kauwgoms vind ik ook wel lekker, maar op een frisse kauwgom kauw ik toch iets liever. Dit pakje kauwgom van Stimorol komt van Kruidvat en was afgeprijsd van 1,10 per stuk naar 2 voor 1,00! Dus dat is ook nog is een voordeel, ik hoop dat jullie het leuk vonden. En morgen komt er waarschijnlijk een artikel online over Essence mascara's. Dus neem morgen zeker een kijkje op mijn blog!

 


1 opmerking:

youngbutterfly zei

Heb je nog een vraag? Laat gerust een reactie achter!