donderdag 1 augustus 2013

Mijn schooltas voor de middelbare!

 
Een goede schooltas vinden, is best lastig vind ik. Ik was in Italië, en het liefst wilde ik daar een schooltas kopen, ik vond er veel wel heel leuk. Maar ik was bang dat in een van die tassen niet al m'n boeken zouden passen. Maar uiteindelijk heb ik toch een hele leuke tas gevonden, waar lekker veel in past en een mooie kleur heeft. Het is een donkerblauwe kleur, en ik vind hem echt heel leuk. Verder weet ik niet of deze tas super stevig is, maar toch hoop ik dat ik er lang mee kan doen. Want deze tas was van 22,90 voor 16,00! Echt geen dure tas of zo, maar ik heb deze tas dus in Italië gekocht, en daar is de kwaliteit meestal altijd wel goed. Er zitten drie vakken in de tas, dus kan ik goed m'n spullen indelen. En ook nog een apart vakje voor wat kleine spulletjes en zo. Verder hangt er ook nog een ander klein tasje aan, waar je dan ook nog iets in kan doen. En ik kan het tasje ook gewoon los maken. En het merk van de tas is strass en co.




 
 
 
 

Geen opmerkingen: