zaterdag 3 augustus 2013

Favorieten #3 Films

Hoi vandaag heb ik weer een favorieten artikel voor jullie, en dit keer over films!
 

#1 Pitch Perfect, deze film heb ik een keer gezien bij een vriendin, en ik vond hem echt super leuk! Misschien kennen jullie de cup song wel? Dat klapspel met bekers, en met een liedje erbij dat komt van deze film! En het was een super grote rage, nu nog steeds wel maar wel iets minder. En ik kan hem ook, en ben er helemaal verslaafd aan, haha! Verder is het een film met veel zang, en het is zeker een aanrader!
 
#2 Dan so undercover, die film heb ik met een vriendin in de bioscoop gezien, en ik heb hem zelf ook nog gedownload. Ik vind deze film echt super leuk, met best wel veel actie, en deze film is ook met Miley Cyrus. Het is een best spannende film, maar af en toe ook wel grappig, en lang heeft deze film bij mij op nummer 1 gestaan!
 
 
 
#3 Dan numero 3! Never Say Never van Justin Bieber. Dit vond ik echt een super film, en jullie weten dat ik fan ben van Justin Bieber! Deze film gaat voornamelijk over zijn leven. Ik heb hem niet in de bios gezien, maar op tv. Deze film is leuk als je natuurlijk fan bent van Justin, maar natuurlijk niet als je hem maar niks vindt.
 
 
#4 Achtste Groepers Huilen Niet, deze film vond ik echt heel erg mooi, maar ook heel erg zielig. Het is een Nederlandse film, en het gaat over een meisje dat leukemie krijgt. En deze film is ook een aanrader!
 
 
#5 Dan denk ik wel mijn laatste favoriet, ik kan nog meer films opnoemen maar dit is dan echt de laatste: Verliefd Op Ibiza. Is ook een leuke film, en met veel bekende acteurs! Deze film heb ik met 2 vriendinnen in de bioscoop gezien. En is ook een Nederlandse film.
 
Dit was het dan mijn films favorieten, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot snel weer doei!
 


 













Geen opmerkingen: