maandag 19 augustus 2013

Armbandjes van de Bijenkorf

Armbandjes, ik heb er altijd wel een paar om, ik vind als ik geen armbandjes om heb zo saai. Nou ja niet echt saai, maar als je wat sieraden om hebt is het toch altijd wel leuker. En nu heb ik er ook weer 2 armbandjes er bij! En dit keer van de Bijenkorf.


Als eerste dit mooie armbandje met roze steentjes en met een mooi zilver kruisje. Ik vind deze echt super mooi, en ik vind hem ook mooi te combineren bij mijn Accessorize oorbellen, haha. De combinatie samen vind ik ook mooi, de mooie licht roze steentjes met een mooi zilver kruisje.


Dan dit gele armbandje, met een soort van monstertje/robotje erop. Ik vind deze wel grappig, en mooi met het soort van gele elastiek.

De prijzen weet ik niet, anders had ik het er wel bij gezet, maar ik heb deze armbandjes gekregen dus vandaar. Bedankt voor het lezen, en tot snel doei!

Geen opmerkingen: