zondag 25 augustus 2013

Argan olie uit Griekenland.


Hoi! Vandaag heb ik een artikel voor jullie over argan olie! Misschien ken je het wel? Of misschien toch niet? Anyway, ik gebruik sinds de mei vakantie argan olie, en daar wil ik jullie wat over vertellen.

Dit flesje argan olie, kocht ik toen ik op vakantie was op het eiland Kos! (een eiland van Griekenland). Ik kwam een winkel tegen met allemaal bio producten, zoals huidverzorgingsproducten, dingen voor in bad, kruiden, honing etc. En ik had nog nooit echt iets gevonden, wat super goed voor m'n huid was. Een mevrouw in de winkel rade argan olie aan! Dit is ook echte argan olie, dus ook 100% biologisch. En eerst twijfelde ik nog wel een beetje of ik het nou wel moest kopen of niet, omdat het niet super goedkoop was: namelijk 29,95. Maar nu ben ik wel heel erg blij dat ik het toch gekocht heb, want het maakt m'n huid super mooi, ik heb nog wel een beetje roodheid op m'n wangen, maar dat heb ik altijd wel gehad. Ik breng het voor het slapen gaan aan, er zit een pipetje in dus zuig je de olie op en knijp je het op je gezicht uit. Het enige nadeel is wel: het stinkt best wel, maar onderhand ben ik er wel aan gewend! En als je s'ochtends wakker wordt, is het helemaal ingetrokken, en is de geur ook weg. Je betaald er dan wel 29,95 voor, maar het heeft echt een goede werking, en je doet er echt lang mee! Ik heb hem nu ongeveer 3 maanden, en ik ben iets over de helft! Dus je kunt er echt lang mee doen! Ik zou dan voor de olie kiezen, en dan niet een crème voor 29,95 want daar doe je waarschijnlijk korter mee! En het merk is volgens mij Rizes Crete.
 
 
                                                      Bedankt voor het lezen, doei!
 

Geen opmerkingen: