zondag 11 augustus 2013

Amsterdam in foto's




Hoi iedereen. Gisteren vertelde ik jullie dat ik naar Amsterdam ben geweest, met mijn moeder. En dat ik vandaag een uitgebreid artikel zou maken over mijn dagje Amsterdam. Dus ga ik per foto iets vertellen. Dus lees snel verder!

 
Hier zat ik in de trein, op weg naar Amsterdam! Ik vind het leuk om met de trein te reizen, al doe ik het niet zo vaak.
 
 
Hier was ik bij de La Place, en dronk ik een heerlijke aardbeien smoothie. En op de achtergrond zie je iemand lopen haha.
 

 Een keertje zag ik een video van Teske op YouTube, over de opening van de Magnum Store in Amsterdam. En ik wilde het heel graag een keertje zien hoe het er uit zag en zo. En omdat ik toch in Amsterdam was, waarom toch niet? Ik heb er alleen geen eigen magnum samengesteld, omdat er een te lange rij was.


 Hier was ik in The Sting, ik koop daar nooit kleding, omdat de kleding daar meestal altijd wel iets te groot is voor mij. Maar ik vond het toch wel leuk om iets te passen, maar uiteindelijk heb ik niks gekocht. Het broekje wat ik aan had vond ik wel heel erg leuk, maar toch wel wat te groot voor mij. Maar mijn moeder heeft dat broekje wel gekocht.
 
 
 Ook ben ik naar de Bijenkorf geweest, en daar heb ik wel wat gekocht, dus daar komt nog een artikel over! Maar hier heeft een mevrouw die bij de make-up afdeling van Bobbi Brown werkte, lipgloss bij me opgedaan! Ik vond het wel heel erg leuk, en ze zocht een mooi subtiel kleurtje uit.
 
 
 Ik heb ook nog bij de Bijenkorf gegeten, dit super lekkere gerechtje met vis, aardappeltjes, zeekraal en een kommetje salade. Ik vond het echt super lekker! En daarbij als drinken: Sprite! Omg, i love Sprite.
 
 
Ik ben ook nog naar Madame Tussauds geweest, en natuurlijk ben ik met Justin Bieber op de foto geweest. Jullie weten misschien al dat ik fan van hem ben. Ik vind Justin Bieber, als pop niet echt super goed nagemaakt. En hij zit er nu ook heel anders uit, maar ik snap dat ze niet elk jaar de pop kunnen veranderen. Maar wel super leuk dat ik met hem op de foto ben geweest! I love you Justin!
 
 
Dan alweer de laatste foto, vooral een grappige vind ik zelf, deze foto maakte mijn moeder van mij in de Bijenkorf. En hoe leuk, een dokters skelet!
 
Dit was mijn artikel, dankjewel voor het lezen, en tot snel doei!

Geen opmerkingen: