dinsdag 20 augustus 2013

Naar welke grote stad zou ik nog heel graag willen?

Hoi, vandaag wil ik jullie vertellen naar welke grote steden ik nog heel graag zou willen.


1. Londen, zeker weten! Dat lijkt mij echt een super gave stad. Vooral om de winkels, en ik zou ook graag de big ben, en de Londen eye willen zien. Londen lijkt me echt super leuk, op het weer na dan misschien. En het lijkt me wel vet om One Direction te ontmoeten, niet omdat ik een directioner ben of zo. Want ik ben een belieber!


2. New-York, die stad lijkt me nog leuker dan Londen, vooral het Vrijheidsbeeld en de time square zou ik dan bezoeken natuurlijk! New-York, dat moet toch gewoon geweldig zijn? Alleen je moet wel lang vliegen, en de tickets zijn best wel prijzig. Maar ja, dat zou ik er wel voor over hebben!

3. Tokyo, het lijkt me ook een leuke stad, met al die Japanners haha. Maar ook heel erg gaaf, en leuk om te winkelen, en ook omdat ze er lekker eten hebben. En natuurlijk om wat toeristische dingen te bezoeken.


4. Stratford, niet omdat het me een mooie stad lijkt, maar misschien is het ook wel zo. Maar omdat Justin Bieber er vandaan komt natuurlijk!!! Dus daarom zou ik heel graag een keertje naar die stad willen.

En dit was het wel zo'n beetje ik kan wel nog meer opnoemen maar dit was alles wel waar ik heel graag nog een keer heen zou willen :) Bedankt voor het lezen, doei!



Geen opmerkingen: