donderdag 8 augustus 2013

Mascara's van Essence


Mascara, ik had echt een nieuwe nodig. Eigenlijk wilde ik er maar eentje kopen, maar er was een actie bij de Kruidvat! Een Essence mascara + een gratis! Dat vond ik wel tof, dus kocht ik die mascara's van Essence. Nou ja eigenlijk maar een omdat ik er maar voor een betaald heb, omdat de andere gratis was. Dus heb ik nu twee mascara's kunnen scoren voor: €2,39, super goedkoop dus!

 
Dit is de mascara in de paarse verpakking, ik heb hem vandaag ook op, en ik vind het een hele fijne mascara. Hij klontert niet en het borsteltje vind ik ook fijn. Ze zeggen dat deze mascara er voor zorgt, dat je langere wimpers krijgt. Op zich is dat ook wel zo, niet super lange wimpers maar wel een stukje langer, dan dat mijn oude mascara deed. Vooral maakt deze mascara mijn onderste wimpers mooi. En dit is de variant triple black. Ik vind dat deze mascara ook goed blijft zitten, terwijl het geen waterproof is.
 
 
Dan de tweede mascara, in volume boost! Het grootste verschil tussen de twee mascara's, is denk ik toch wel het borsteltje. Deze is iets meer rond, en triple black heeft meer een plat borsteltje. Zelf weet ik niet echt welke ik fijner vind, ik merk niet super veel verschil. En ik vind ook dat deze mascara goed blijft zitten.

 
 
Bedankt voor het lezen, doei!  

Geen opmerkingen: