dinsdag 30 juli 2013

Favorieten kledingwinkels!

Hoi, vandaag laat ik jullie zien welke kledingwinkels mijn favorieten zijn, dus laten we beginnen!

 
Om te beginnen de Zara, ik vind het een leuke winkel met veel leuke kleren. Vooral leuke shirtjes met leuke printjes. Ik heb ook best veel kleding van de Zara, en de kwaliteit bevalt me eigenlijk altijd goed. En de prijzen zijn natuurlijk ook gewoon betaalbaar, wel iets duurder dan de H&M, maar de Zara vind ik af en toe wel iets leuker!

 
Dan de H&M, H&M vind ik ook een leuke winkel waar ik ook veel kleren van heb, en H&M is ongeveer het zelfde principe als Zara maar dan meestal iets goedkoper. De H&M collecties vind ik soms niet echt bijzonder of super leuk, maar soms hebben ze echt leuke dingen!


 


Dan nummertje 3: Qielly. Deze winkel zit bij ons op het winkelcentrum, en ze hebben er merken zoals Vingino, Outfitters Nation, geisha enz. Het is niet echt een goedkope kledingwinkel maar ze hebben echt leuke kleding. Maar als ze flinke korting hebben is het gewoon betaalbaar! Vooral DE HELFT VAN DE HELFT. P.s misschien zie je op het logo dat Qielly met puntjes op de e moet maar soms schrijven ze het ook zonder.

Dan Tezenis een winkel die ik in Italië heb ontdekt. Ik vind het echt een super leuke winkel, en heb er best veel gekocht toen ik in Italië was. En het is helemaal geen dure winkel, dus als je in Italië bent en je komt deze winkel tegen neem er zeker een kijkje! En volgens mij hebben ze deze winkel niet alleen in Italië!
 
 
 
 
 
Dan de laatste winkel: Benetton of helemaal voluit United Colors of Benetton. Die winkel vind ik ook heel erg leuk, en ik wilde er altijd heen als ik in Italië was. Maar dit jaar viel het me een beetje tegen, de collectie was op zich wel leuk, maar in mijn maat was er niet zoveel leuks. Maar de kwaliteit van Benetton is echt heel erg goed!
 
Dit was mijn artikel over mijn favorieten kledingwinkels, bedankt voor het lezen doei!
P.s Morgen weet ik niet of ik tijd heb om een artikel online te zetten. Omdat ik bijna heel de dag weg ben, maar misschien lukt het wel!





























Geen opmerkingen: