vrijdag 30 augustus 2013

Favorieten make-up merk



Mijn favo make-up merk, daar wil ik jullie vandaag iets over vertellen! Catrice en Essence, vind ik allebei echt super fijne make-up merken voor die prijs die ze bieden. Het is goed betaalbaar, en vaak krijg je er een goede kwaliteit voor terug. Die 2 zijn dus mijn favo make-up merken, maar nu moet ik er dus een gaan kiezen! Dat vind ik best wel lastig, maar dan nog. Ik vind de nagelakjes van Catrice mooier dan die van Essence, maar ik vind de mascara's van Essence ook goed, maar heb ik nog nooit een mascara van Catrice gehad. Maar ik denk toch dat ik voor Catrice ga, ik vind hoe de make-up eruit ziet en zo toch iets mooier. En ik koop lang niet alles van Catrice, maar wel vaak nagellak of een glossje of zo. En ik heb jullie ook in een artikel verteld, dat mijn favorieten nagellak merk Catrice is!



                                                   Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen: