zondag 18 augustus 2013

Morgen heb ik mijn eerste schooldag op de middelbare!


Morgen moet ik weer naar school, en niet terug naar m'n basisschool maar naar de middelbareschool! Ik vind het best wel spannend, maar ik heb er ook wel heel erg veel zin in. Morgen gaan we nog niet echt veel doen, maar dinsdag krijg ik mijn eerste 3 lessen, spannend! Mocht je je afvragen naar welke school ik ga? Het TheresiaLyceum. Jullie hebben misschien mijn schooltas in een artikel ook al gezien? En misschien of waarschijnlijk weten jullie ook dat ik schoolspulletjes van Miss Blackbirdy heb gekocht. Ik moet morgen 12:30 op school zijn, dus dan hoef ik niet zo vroeg op te staan voor m'n eerste schooldag, dus dat is wel fijn. Moeten jullie morgen ook weer naar school? Of ga je net als ik naar de middelbareschool voor het eerste jaar? Laat het me weten in de reacties! Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: