dinsdag 27 augustus 2013

One Direction of Mainstreet?

 
One Direction of Mainstreet? Ik kies dan denk ik voor One Direction! Ik ben er niet echt fan van, want ik ben fan van Justin Bieber. Maar ik vind de liedjes van One Direction denk ik leuker dan die van Mainstreet. Vooral omdat de liedjes van 1D Engels talig zijn, en van Mainstreet een beetje gemixt. Ik vind Mainstreet gewoon niet zo leuk, en ze zeggen wel dat het de "Nederlandse" One Direction is, maar ik vind dat echt niet zo. Mainstreet is voor Nederland best beroemd, maar daar blijft het dan ook wel bij. En België nog een beetje dan. Ik vind de jongens van Mainstreet ook helemaal niet zo goed zingen, ze zijn misschien bekend geworden door hun liedje en omdat sommige meisjes hun leuk vinden. Maar ik vind ze echt niet knap. Anyway, ik ga voor 1D! Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: