zaterdag 24 augustus 2013

Sportschoenen voor school!

                    

Hoi, vandaag heb ik een artikel voor jullie over sportschoenen van Nike! Ik kocht deze schoenen, omdat ik sportschoenen voor school nodig had. Een paar voor de binnen lessen, en een ander paar voor de buiten lessen. Deze gebruik ik dan voor de binnen lessen, en mijn hockeyschoenen voor de buiten lessen. En ik vind deze schoenen echt super gaaf en leuk! Vooral met de neon details. Ze lopen super fijn, en ze zijn ook lekker ligt, dus geen zware schoenen, en dat is ook wel fijn. Ze komen van de Intersport, en ik moest daar ook een gymshirt ophalen voor school, en sportschoenen ook, dus kocht ik sportschoenen ook gelijk. De prijs weet ik niet meer precies. Maar ik ben er heel erg blij mee, ze hebben genoeg grip, en ze lopen heel erg lekker. En ze vallen natuurlijk lekker op!  




Dit was mijn artikel, bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: