woensdag 21 augustus 2013

Favorieten #5 nagellakmerk


Een leuk kleurtje op m'n nagels ik hou er van, zonder nagellak vind ik het een beetje saai. En Catrice is denk ik wel mijn favorieten nagellakmerk. Het is een budget merk, en ik vind dat ze altijd wel leuke kleuren hebben. Er zit best veel nagellak in een flesje en je betaald geloof ik ongeveer 3 euro per nagellak. Van de Catrice nagellakjes die ik heb, laat ik jullie een aantal favorieten zien.
 
Nummer 240 in Sold Out For Ever, en dit vind ik een super mooie licht groene kleur. Het is niet een super opvallende kleur, maar wel super mooi. En hij doet me denken aan IJs dat ik ooit gegeten heb in een Japans of Chinees restaurant in Den-Haag. Het IJs was super lekker, het was namelijk groene thee ijs, en deze kleur lijkt er erg veel op.


Dan een mooi zomers kleurtje, een koraal kleur: 20 Meet Me At Coral Island. En die heb ik ook al veel gedragen, en ik vind hem echt super mooi.


Als 3de heb ik een geel nagellakje: 05 Earnie & Birdy. Meestal draag ik bijna nooit gele nagellak, of iets van gele kleding. Maar deze kleur vind ik wel mooi, en vooral als je al lekker bruin bent, is deze nagellak super mooi.


Dan een beetje een winters kleurtje, een donker blauwe kleur. In nummer 410 en als naam Pool Party At Night. Deze draag ik veel in de herfst, of in de winter. Dan wil ik toch iets op me nagels hebben, maar dan doe ik niet zo heel snel een super fel kleurtje op.

 
Als laatste een lichtblauw kleurtje in nummer 540 Am I Blue Or Green? Deze kleur blauw vind ik echt heel erg mooi, best subtiel maar heel erg mooi. Ik houd niet super veel van de kleur blauw maar deze kleur vind ik echt heel mooi.

Ik had eigenlijk nog een favoriet, alleen ik weet nu niet waar dat lakje is. In ieder geval het was een donker roze kleur. Dit was het, heel erg bedankt voor het lezen, en tot snel doei doei!

Geen opmerkingen: