zondag 27 oktober 2013

Nagellak remover pads van Action met aardbeien geur

Hoi iedereen! Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie over nagellak remover pads. Laatst testte ik voor jullie de pads van Kruidvat, en vandaag van Action!



Deze nagellak remover pads van Action, zijn ten eerste een stuk goedkoper, dan die van Kruidvat. Hier betaal je voor 2 doosjes met nagellak remover pads, ieder doosje 30 pads, in totaal rond de 0,60! Bij kruidvat betaal je voor 20 pads rond de 1 euro. Ik vind deze van de Action ook gewoon fijn, deze remover pads zijn wel iets dunner. Maar opzich maakt dat niet uit, ze halen je nagellak gewoon goed weg. En een leuk extraatje daarvoor kocht ik ze ook eigenlijk, en om te kijken of ze beter waren dan die van Kruidvat. Maar er zit een aardbeien geur aan, super leuk! En het ruikt ook nog is best wel naar aardbei, ik vind ze in ieder geval lekkerder ruiken, dan die van Kruidvat. En deze Action pads, zijn ook nog is zonder aceton! Ik vind het zeker een aanrader, lekker goedkoop, en best goede kwaliteit!


                                                      Bedankt voor het lezen, doei!

 

Geen opmerkingen: