woensdag 16 oktober 2013

Mijn favorieten maanden van het jaar.

Hoi, vandaag laat ik jullie zien wat mijn favorieten maanden van het jaar zijn.



Natuurlijk verschilt het af en toe, in wat voor leuke dingen je doet. Maar als ik elk jaar zo bekijk, is sowieso december een favoriet. Natuurlijk omdat er dan sinterklaas is. En je lekker pepernoten kan eten (nu ook al). Dan volgt kerst, dat vind ik ook altijd zo gezellig! Samen eten, samen cadeautjes uitpakken. En een mooie kerstboom in huis mooi versierd. Heerlijk. En tenslotte: Nieuw jaar (eigenlijk oud jaar). Maar als het altijd net 31 december is, vind ik het vaak een beetje een vreemde dag. Ik voel dan op een of andere manier dat het al bijna een nieuw jaar is. Dus december is een favoriet! Dan de 2de favoriet: maart! Ten eerste omdat ik in maart jarig ben, daarom verheug ik me altijd op deze maand. Maar ik ben dan niet alleen jarig maar Justin Bieber ook, en precies op 1 maart. Dus deze maand begint altijd mooi, vind ik. Maar in maart begint de lente ook altijd, en dat vind ik ook leuk alles wordt dan wat vrolijker enzo!     

                                                                                      
                                                                  Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen: