vrijdag 18 oktober 2013

Kruisjes dragen yes or no?

Kruisjes dragen yes or no? Op deze vraag wil ik jullie vandaag antwoord geven!


Opzich als je het mooi vind, mag je het best dragen. Maar het is het symbool van de christenen, dus daarom is er misschien twijfel. Als je geen christen bent, of je iets met een kruisje dan wel mag dragen? Ik heb zelf ook een topje met kruisjes, en een armbandje. Maar ik ben wel gedoopt, en heb mijn communie gedaan. Niet dat ik super gelovig ben of zo, maar als ik het dan zo dragen zou het niet erg zijn. Maar omdat het nu mode is, vind ik het niet zo erg dat je het draagt, als je het gewoon mooi vind. Waarom niet? Als je er maar niet mee gaat spotten of zo. Maar over het antwoord op deze vraag twijfel ik een beetje, ik denk dat ik hem tussen yes en tussen no zet.
En wat vinden jullie ervan? Laat het me weten! Bedankt voor het lezen, doei!       


Geen opmerkingen: