dinsdag 8 oktober 2013

Kruidvat nail polish remover.


Als je je nagels lakt, gaat de nagellak er natuurlijk op gegeven moment af. En je hebt verschillende producten om nagellak van je nagels te halen. De bekendste manier is denk ik gewoon als je een sponsje pakt en daar nagellakremover op doet, en je nagels zo schoon maakt. Maar zo drogen je nagelriemen en de huid rondom je nagels snel uit. Er is nu een nieuwe manier een spons, gevuld met nagellak remover. Met een opengeknipt stuk, waarin je je nagel in kan doen en je zo je nagel schoon maakt. En dat wordt o.a door de merken, maybeline, essence, sephora en HEMA verkocht. Maar je kunt het ook zelf maken, Mascha van Beautygloss heeft er een filmpje over gemaakt, en ik heb het zelf ook gemaakt erg leuk!


 Maar nu zijn we eindelijk bij de laatste manier. Nagellak remover al op een sponsje/watje erg handig dus! En hierdoor drogen je nagelriemen niet uit! Ik heb het hier over de: Kruidvat nail polish remover pads. Er zitten 20 pads in een doosje! En er zitten ook nog vitaminen in! Ik gebruik deze pads al best wel lang, soms gebruik ik de sponsmanier Maar soms ook deze. Deze kruidvat nailpolish remover pads kosten rond de 1 euro. Erg goedkoop dus.

                                             Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen: