maandag 14 oktober 2013

Fa Pink Passion deodorant.

                      Hoi, vandaag heb ik weer is een keer een review over een deo!


Dit keer is het geen Dove, maar Fa! Een meisje uit mijn klas heeft deze deo ook, en ik vond hem echt zo lekker ruiken! Echt heel erg lekker, en mijn deo van Dove was toch al op, dus kwam het goed van pas dat ik deze kon kopen! De deo heeft Pink Passion. En heeft een werking van 48 uur. Volgens mij heb ik jullie al eerder verteld, dat ik het nooit zo merk dat het echt 48 z'n werk doet. Maar dan nog, ik merk wel verschil met een deo die 48 uur werkt of 24 uur!


Dan even over de verpakking, die vind ik ook leuk, beetje roze/paarsig. En er is een klein tekeninetje gemaakt op de verpakking!


Ten slotte te prijs, ik kocht deze deo met 1+1 gratis, en koos ik nog een dove deo erbij. Dus de prijzen zijn dan wat anders. Maar de originele prijs is als ik het goed heb: 2,29! Een stuk goedkoper dan de dove beauty finish. Ik raad deze deo zeker aan, als je echt alleen van hele natuurlijke deo's houdt, dan misschien niet. Maar ik vind natuurlijke deo's van Dove ook heel erg lekker, maar ik houd ook wel van een lekkere geurtjes deo!

                                        Bedankt voor het lezen, bye!

Geen opmerkingen: