maandag 7 oktober 2013

Justin Bieber film: Believe 3D!

Justin Bieber brengt in december zijn 2de film uit, namelijk: Believe 3D :) Ik wist al dat hij deze film zou maken, maar de data kwam ik pas later te weten. Ik heb al wat voorstukjes gezien, en ik heb Never Say Never ook gezien, en deze film lijkt me nog leuker! En ik wil er ook zeker naar toe! De maker van de film is Jon M Chu. Ik ben erg benieuwd, er komen vooral ook stukjes van concerten in voor, maar ook nog een beetje over Justins leven! Wat denken jullie ervan?

p.s het kan soms zijn, dat ik niet elke dag een artikel online zet, maar dat komt dan puur door school. Ik wil het heel graag, maar soms heb ik gewoon geen tijd... Maar ik probeer zo veel mogelijk artikelen online te zetten, maar het is bijna vakantie dus kunnen jullie kunnen weer volop artikelen verwachten!

                                                                           Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen: