zondag 20 oktober 2013

Apple of Samsung?


Apple of Samsung? Ik vind het allebei hele goede en fijne merken. Maar wat is mijn favoriet? Dat ga ik jullie vandaag vertellen!

Wij hebben thuis zoal spullen van Apple en Samsung. Dus gebruik ik Apple en Samsung producten. Apple vind ik fijn, maar als je bijv. een Iphone koopt, heel leuk maar als je het schrem een keer laat vallen zitten er vaak super veel barsten in. Terwijl een Samsung telefoon daar veel beter tegen kan. En als we het hebben over de PlayStore en de AppStore, zijn sommige apps in de PlayStore gratis en in de Appstore niet. Zoals Pou en Whatsapp. Wat ik zelf super leuke apps vind. Om muziek te downloaden vind ik Samsung ook fijner. En tenslotte samsung is vaak ook goedkoper! Dus als ik moest kiezen, kies ik Samsung!

                                          Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: