vrijdag 25 oktober 2013

Favorieten IJs smaken

Een lekker IJsje eten in de zomer, heerlijk. Vandaag laat ik jullie zien wat mijn favorieten smaken zijn. En ik heb het nu over bolletjes IJs.


Ten eerste aardbeien IJs, dat vind ik altijd wel lekker. En als je voor de rest alleen keus hebt uit vreemde of geen lekkere smaken, kies ik vaak voor aardbei. Of citroen, citroen vind ik ook lekker, lekker fris! Groene appel,  stracciatella en speculaas, vind ik ook erg lekker. Groene Appel is lekker fris, en een fruit smaak. Stracciatella vanille Ijs met chocoladestukjes. Ik vind het toch wat lekkerder dan alleen chocoladeijs of vanille ijs. Gewoon een mix. En speculaas IJs vind ik ook lekker. Ik had het een keer op, en vond het echt super lekker! Oh en niet te vergeten: bosvruchten yoghurt IJs! Echt heel erg lekker, fruitig en creamie.  Dit waren mijn favorieten IJs smaken, wat zijn die van jullie? Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: