woensdag 23 oktober 2013

Leuke dingen om te doen

Hebben jullie dat ook wel eens? Dan heb je zo'n dag dat je je verveelt, of niet weet wat je moet doen. Vandaag laat ik jullie wat dingen zien, die je in de vakantie/weekend kan doen.

Ten eerste naar de bios, dat vind ik altijd leuk. Samen met vriendinnen. Als je bijvoorbeeld even blut bent, kun je ook thuis een film kijken met vriendinnen. Met gezellig wat popcorn of chips bijvoorbeeld. Ik vind thuis een filmavondje houden ook leuk!

Foto's maken met vriendinnen vind ik altijd zo leuk! Je kunt een leuke mooie locatie uitkiezen waar je mooie foto's kunt maken. Erg leuk!

Cupcakes, die maak ik ook vaak in de vakantie. Of een cake bijvoorbeeld. En dan heerlijk versieren met glazuur of fondant. Dat maak ik vaak met mijn zusje, maar dat kun je natuurlijk ook met je vriendinnen doen bijvoorbeeld.

Naar de stad gaan, met je vriendinnen alleen of met je moeder, zusje. Om lekker eens te shoppen, af en toe vind ik dat ook wel leuk.

Je kunt ook nog gezellig een high tea houden. Met je familie, of vriendinnen. Ieder maakt of koopt iets, en neemt dat dan mee. Met lekkere thee, super leuk!

Dit waren wat dingen die je kan doen in de vakantie of in het weekend, met je vriendinnen of familie. Of alleen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, bedankt voor het lezen, bye!

Geen opmerkingen: