zaterdag 12 oktober 2013

Foto Bewerk apps die ik gebruik.

Hoi, vandaag laat ik jullie zien, welke foto bewerkapps ik gebruik!

Ten eerste heb je als je bij Twitter of Instagram een foto upload, ook wel effecten. En die gebruik ik soms ook, want je hebt daarin best veel keus!

Nu de apps! Als eerste: PicsArt ik vind het een erg handige app, je kunt over foto's een effect gooien. Met als ik het goed heb heb je keuze uit 19 effecten! Maar je kunt ook collages maken, dat vind ik af en toe ook wel handig. Als ik een dagje ergens heen ben geweest, en dan veel foto's heb gemaakt. En ik niet 10 aparte foto's op Instagram wil zetten of zo. Maar dan maak ik een collage! En je hebt de keus uit veel verschillende formaten. En verschillende collages erg handig dus! En je kunt zelfs teksten op foto's toevoegen!


BokehPic, vind ik ook erg leuk! Je kunt bijvoorbeeld hartjes op een foto doen. Of sterretjes, erg leuk! Ik ga meestal voor de hartjes. En die heb je ook in verschillende kleuren, en maten.


Nummertje 3; InstaBlend! Je kunt 2 foto's met elkaar blenden, erg leuk! Dan kun je bijvoorbeeld een keep calm tekst van internet halen. Mixen met een andere foto. En dan kun je zelf bepalen hoe transparant je het wil. Hier een voorbeeld die ik zelf heb gemaakt:

 
En als allerlaatste, ColorFul. Ik vind het een leuke app. Je kunt sommige delen van een foto in kleur doen en een ander gedeelte of stuk in zwartwit. Je moet het zelf inkleuren, soms een beetje lastig om het helemaal precies te doen, maar wel heel leuk! Hier een foto die ik met deze app bewerkt heb!
 
                                                        
                                                           Bedankt voor het lezen!


Geen opmerkingen: