zondag 6 oktober 2013

Foto Artikel #3

Hoi iedereen, vandaag heb ik weer een foto artikel voor jullie, met weer een heleboel foto's!

 
Vorige week ging ik logeren met Charlotte, het was erg gezellig! En over de foto gooide ik hartjes met de leuke app: Bokehpic!
 

 Deze week had ik een schoolfeest, in het WillemII Stadion, het was erg leuk!
 
 
 Gisteren ging ik naar Teenz, met 3 vriendinnen. (een soort disco). Het was erg leuk, en gezellig. We maakte deze foto, en ik gooide er weer hartjes over heen! Ik vind het er erg leuk uitzien, met dat effect!
 

 Deze foto, is een beetje uitgeschoven, maar toch wil ik hem laten zien. Dit was ook bij teenz, en ik en mijn 2 andere vriendinnen. Dronken deze (Alcoholvrije cocktail) Erg lekker, o.a met sprite! Als ik bij teenz ben kies ik hem elke keer weer opnieuw.
 
 
En als laatste sluiten we af met een foto van Justin Bieber, Ik vind het een hele gave foto, rr zit nog een instagram ding omheen, maar ik liet het staan. Want JustinCrew vind ik een erg leuk insta-account, met Justin Bieber foto's. Speciaal voor de beliebers die nu lezen!
 
Bedankt voor het lezen, doei doei!

Geen opmerkingen: