dinsdag 15 oktober 2013

Ariana Grande of Victoria Justice?


Ariana en Victoria, misschien ook wel bekend van Victorious als Cat en Tori. Maar wie kies ik Victoria of Ariana?

 Nou ze spelen natuurlijk allebei in de serie Victorious. Maar ze zijn allebei ook nog is artiesten. Ik vind het moeilijk om te kiezen. Ik vind qua uiterlijk Ariana Grande er leuker uit zien, eigenlijk houd ik niet zo van rood haar, maar bij haar vind ik het wel mooi staan! Maar met liedjes staat het denk ik wel gelijk bij mij. Ik vind het nieuwe liedje van Victoria ''gold'' heel erg leuk! Maar liedjes van Ariana ook. Zoals the way en let me see you put your hearts up.

Maar als we dan terugblikken op Victorious vind ik Cat leuker acteren (Ariana Grande). Maar als ik echt moet kiezen ga ik denk ik voor Ariana Grande! En jullie wie vinden jullie beter, qua uiterlijk zang of acteren? Laat het me weten! Ik ben benieuwd!


                                                         Bedankt voor het lezen,
 
                                                                    xoxo!

Geen opmerkingen: