zaterdag 19 oktober 2013

Lush Kerst Collectie 2013


Hmm, lekker samen dineren en cadeautjes uitpakken. Ik hou van kerst! En lush heeft laatst ook een nieuwe kerstcollectie uitgebracht. Ik heb video's van Mascha, Vera en Lenette gezien. Over de lush kerst collectie! En artikels gelezen van Vera. Ik was er echt exided over, ik heb nog niks gekocht of geroken. Maar alles zag er zo mooi, kleurrijk en lekker uit. Dat er vast wel iets tussen zit wat ik leuk zou vinden. Vooral die douchegel met suikerspin, ben ik benieuwd naar. Die lijkt me echt verrukkelijk, om onder de douche te gebruiken. En zo denk ik over nog veel meer producten! Vera had vandaag een artikel online gezet op VeraCamilla.nl uiteraard. Over een soort van doucheklei, erg leuk ik zal zeggen neem zeker een kijkje op http://veracamilla.nl/ :) Wat vinden jullie van de kerstcollectie?



                                             Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: