zaterdag 30 november 2013

Sweetie Pie Shower Jelly van Lush

Hoi iedereen, vandaag review ik voor jullie de Sweetie Pie Shower Jelly van Lush. Zoals je aan de naam misschien al hoort, is het een jelly product.


 
Ik ben echt heel erg enthousiast over dit product! Ik heb zo'n jelly van Lush al ooit eerder gehad. En vond hem echt heel erg fijn. En heel erg grappig, want het is net alsof je met een puddinkje onder de douche springt. De geur vind ik ook echt heerlijk, deze jelly is gevuld met kersen en kokos. Toen ik hem voor het eerst rook, dacht ik wel dat er bessenaccenten inzaten. Maar kokos rook ik niet echt! Maar wel echt een lekkere zoetige aparte geur! Ik heb volgens mij nog nooit in een andere winkel zoiets gezien, om onder de douche te gebruiken. Ik vind het echt leuk bedacht. Ik word echt vrolijk van de jelly!
 
 
Verder kun je er ook vrij lang mee doen, hij gaat echt niet snel op. Ik heb hem al een stuk of 5 keer gebruikt, en het lijkt net als of ik hem bijna nooit gebruikt heb. Hij kost 5,50 niet super goedkoop. Maar volgens mij kun je er echt lang mee doen! En in het potje zit 100 g.
 
Dan even over hoe het product precies werkt, want het is natuurlijk geen vloeibare douchegel. Je maakt je lichaam nat, en daar over wrijf je de jelly. En dan gaat het lekker schuimen. De jelly maakt je huid ook lekker zacht, en verzorgt goed! Het enige kleine dingetje waar mee je misschien een beetje mee moet uitkijken is: dat de jelly snel uit je handen glijdt! Maar ik raad hem zeker aan, als je iets bij Lush wilt kopen, koop deze jelly! Je hebt hem ook nog in een andere geur. Een beetje citrus achtig. Ook best lekker, maar ik vind deze lekkerder!
 
Dit was mijn artikel over de Lush Shower Jelly! Bedankt voor het lezen, doei!
 


Geen opmerkingen: