dinsdag 19 november 2013

Justin Bieber The Key Parfum

 
The Key van Justin Bieber, eindelijk heb ik hem. Ik vind hem zo lekker ruiken. En de parfum is ook nog is van jb, I love it. Nu heb ik ze alle drie: Someday, Girlfriend & The Key! Alle drie vind ik ze super lekker ruiken, en de flacons zijn super mooi. Girlfriend en Someday lijken qua geur best wel veel op elkaar. Terwijl The Key heel anders ruikt, een stuk frisser maar ook met wat fruitige en bloemige noten erin. Terwijl de andere twee ook wel bloemachtig ruiken. Maar ook romantisch, en veel zoeter. The Key betekend: ''de sleutel'' en de verpakking is helemaal omringd met mooie sleuteltjes. En met een foto van jb erop! De parfum is te koop bij Douglas ik heb 50 ml en die kost 40,95!


Dit was mijn artikel over The Key parfum van Justin Bieber. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, heel erg bedankt voor het lezen, doei!


 

Geen opmerkingen: