vrijdag 29 november 2013

25 vragen tag


Hoi iedereen, vandaag heb ik de 25 vragen tag voor jullie. Ik zag hem bij Sabrina (a Lovely dreamer). En ik vond het een leuke tag, met veel random vragen. Dus dacht ik laat ik hem overnemen! Let's begin!


Heb je huisdieren?
Ja een vis, we hadden 2 vissen, maar de andere is deze week doodgegaan :(

Noem 3 dingen die dichtbij je zijn
Mijn Ipod, een brief, en sieraden.

Hoe is het weer nu?
Koud, en donker.

Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ik rij niet want ik ben nog geen 17. Of wat de grens ook is om te mogen autorijden, 17 of 18.

Hoe laat was je vanochtend wakker?
Rond 7 uur.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteren avond, en ik ga straks weer douchen!

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Verschrikkelijke ikke

Wat staat er in je laatste sms'je?
Het laatste sms'je wat ik zelf verstuurd heb is: Ti idos? Naar mijn moeder, en dat is Russisch.
En het laatste sms'je wat ik binnen kreeg is: Nou ik heb zo'n sms'je gekregen van 2 gemisten oproepen enzo voicemail. Maar het laatste berichtje dat iemand mij heeft gestuurd: Xxxxx en dat stuurde mijn moeder!

Wat is je ringtoon?
Volgens mij as long as you love me van Justin Bieber :)

Hou je van sushi?
Ja!

Waar doe je boodschappen?
Vaak bij de Albert Heijn

Hoeveel broers of zussen heb je?
Een zusje.


Heb je een computer of een laptop?
Laptop!

Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
13 jaar.

Draag je een bril of lenzen?
Geen van beide!

Verf je je haar?
Nee nooit gedaan.

Wat is je planning voor vandaag?
Het is nu al 20:00 geweest, dus ga ik niet echt heel veel meer speciaals doen. Maar misschien nog wat aan m'n blog doen. Tv kijken, en misschien nog wat leren!

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Gisteren avond.

Wat is de perfecte pizza?
Ik heb toen straks nog pizza op. En ik vind heel veel pizza's lekker, maar ik vind o.a pizza mozzarella heel erg lekker.

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
Cheeseburgers!

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nou volgens mij nooit een hele nacht, maar ik ben bij een slaapfeestje wel ooit tot half 6 wakker gebleven...

Wat voor kleur ogen heb je?
Een beetje blauw/grijzig.

Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik drink bijna nooit Pepsi Cola ook niet zo vaak. En ik weet niet of ik echt een verschil proef.

Dit was de tag, ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Bedankt voor het lezen, xoxo!

Geen opmerkingen: