zondag 17 november 2013

Katy Perry vs Rihanna


Hoi iedereen, vandaag heb ik weer een artiesten artikel voor jullie. En dit keer moet ik kiezen tussen Katy Perry of Rihanna. Dus laten we beginnen!

 Nou ten eerste ben ik een beetje boos op Katy Perry, omdat Justin Bieber eerst de meeste Twitter volgers had, en nu Katy. Ik weet niet of dat nu ook nog zo is, maar hopelijk verslaat Justin haar weer. En is hij weer de King of Twitter! Anyway, op zich vind ik de liedjes van Katy niet verkeerd, ze zijn best wel leuk. Maar ik mag haar niet zo, ik weet niet. Als we het dan over de liedjes van Rihanna hebben vind ik die leuker, maar als we het over het uiterlijk hebben vind ik Katy leuker. Maar op het plaatje hier boven vind ik Rihanna leuker aangekleed. Dus ik kies denk ik toch voor Rihanna.

                             Heel erg bedankt voor het lezen, doei!


Geen opmerkingen: