zondag 17 november 2013

Outfit of the day #2

Hoi iedereen. Vandaag heb ik weer eens een outfit of the Day artikel voor jullie, want dat was al weer een tijdje geleden. Dus laten we beginnen!


Als eerste deze trui van Zara. Ik vind hem echt heel erg leuk, en warm. Ook vrolijk met mooie bloemetjes erop. En hij was volgens mij 16,95. Zonder korting. Ook helemaal niet duur. Voor zo'n lekkere warme trui!


Dan een broek/jeans van C&A ik koop daar bijna nooit kleren, maar soms hebben ze er echt leuke dingen. En vooral voor heel weinig geld. Ik had gewoon weer een grijze jeans nodig, want mijn andere  wat oud en klein. En ik kocht deze voor 9,00 zonder korting! Super budget dus. Hij zit lekker, en is makkelijk te combineren!


Dan mijn oorbellen van vandaag, vandaag zijn het geen knopjes maar hanger oorbellen.
 Namelijk deze van accessorize, hier heb ik ooit al een artikel over geschreven. Ik vind ze heel erg basic, maar tegelijkertijd ook chique.


 



Dan mijn armbandjes today, dat is niet zo heel bijzonder vandaag. De twee armbandjes die ik in mijn 1e outfit of the day omhad, heb ik nu weer om. Maar die heb ik gewoon altijd om. Verder heb ik nog een armbandje om met roze steentjes en een zilver kruis. Hier schreef ik ook een artikel over!


En ten slotte, mijn schoenen today. Nou ja schoenen, het zijn pantoffels. Als het koud is, en ik ben thuis dan vind ik alleen sokken niet genoeg. Dus doe ik vaak ook nog pantoffels aan, heerlijk warm!

Dit was mijn outfit of the day artikel, hopelijk vonden jullie het leuk. Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: