zondag 24 november 2013

Primark spotty nail polish


Hoi iedereen. Zoals ik al vertelde in mijn vorige artikel ben ik naar de Primark in Eindhoven geweest. En ik had daar ook wat nageldingetjes gekocht. En daar zou ik nog artikelen van maken. Dus dat ga ik vandaag doen!


Ik kocht deze super leuke nagellak met stippeltjes. De lak heeft een licht roze kleur. Met zwarte stippeltjes maar door de roze nagellak zijn het een stuk lichtere stippen. En lijkt het een beetje blauwig. Ik zag deze nagellak en ik vond hem wel heel erg leuk. Apart. En op je nagels zit ie ook heel erg mooi. Een super duper goede dekking heeft deze lak niet. Maar dat komt denk ik ook omdat ik niet 2 laagjes heb aangebracht. En wat me opviel, was dat het de nagellak een apart geurtje heeft. Eigenlijk best wel lekker, het staat volgens mij niet op de verpakking of zo maar ja dat viel me op! En het kwastje vind ik ook fijn, niet te dun en niet te dik. Bijvoorbeeld de nagellak van Catrice heeft wat dikkere kwastjes en die van Etos een stuk dunner. Soms vind ik dat ook wel fijn, maar een beetje der tussen in vind ik nog fijner. De prijs van deze nagellak was 1,50. Dat vind ik ook helemaal niet duur, voor zo'n leuke nagellak! De verpakking vond ik ook leuk, hij is helemaal omringd met gouden stippen en de binnenkant heeft ook een mooi goud kleurtje.

Dit was mijn artikel over de nagellak van Primark. Bedankt voor het lezen, doei!

 

Geen opmerkingen: