zaterdag 23 november 2013

Een avondje naar de Primark in Eindhoven


Hoi iedereen. Zoals ik al zei in mijn vorige artikel, is er in Eindhoven een Primark geopend. En zou ik er ook heen gaan. Dus ben ik er gisteren avond heen geweest, want het was koopavond! Ik ben er met mijn moeder heen gegaan, en we waren al wat later omdat we een beetje in de file stonden. En voordat we naar binnen konden, moesten we in de rij staan.. Ik dacht eerst dat het echt super lang duurde, maar het viel echt reuze mee! Uiteindelijk heb ik echt veel leuke dingetjes gekocht. Een lekker warm blauw vest, een bidon met snorretjes. En wat nagellak. Voor de rest hebben we ook nog wat dingetjes voor in huis gekocht, zoals een warm fleece deken, kaarsen enz. Van de nagellak dingetjes komt nog een review online! We hadden niet zo heel erg veel tijd, dus konden we niet alles super goed en lang bekijken. Maar toch heb ik veel gezien, en leuke dingen gekocht. En vond ik het echt super leuk. Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: