zaterdag 16 november 2013

Nivea coconut douchecrème

 
Hoi iedereen. Vandaag review ik weer een douchecrème voor jullie!
 
 


Een douchecrème vind ik in de herfst of in de winter wel wat prettiger, dan een douchegel. Omdat het wat vetter is. Deze douchecrème is met kokos geur. Heel erg lekker, vind ik zelf, je moet echt van kokos houden of je vind het echt niet lekker. Maar voor alle kokos liefhebbers, is dit echt een aanrader! Kokos is eigenlijk meer een zomers product, omdat je ook snel aan het strand en palmbomen denkt. Maar toch vind ik hem best wel winters, omdat ie vooral heel creamie is. De douchecrème bevat ook nog Jojoba olie. En jojoba is geschikt voor: de vette huid, huid met acne, droge huid, gevoelige huid. Ook voor het haar geschikt. Erg handig dus, voor verschillende soorten huidtypen. De prijs is is per winkel soms verschillend, maar ongeveer rond de 3euro. Dus ook nog is budget!
 
Hier laat ik nog wat overige informatie zien, zoals de ingrediënten.
 
 
Bedankt voor het lezen, doei!







 






Geen opmerkingen: