dinsdag 26 november 2013

Embellish 3D manicure van Primark




Hoi iedereen. Vandaag heb ik weer een review voor jullie van Primark. Over: caviar nails! Dus ben je benieuwd? Lees dan snel verder.


Ik kocht dit setje dus bij de Primark. Er zit een mooi roze nagellakje in met 10 ml. Vervolgens de caviar bolletjes. En hoe het hier genoemd wordt; pearl Beads, en ook met een inhoud van 10 ml. En dan zit er nog een soort van kokertje in, waarin je de overige caviar bolletjes kunt doen. Super handig! En heel deze set samen kost: 3,50! En te koop bij Primark dus.

Dan even over de kwaliteit. De nagellak zelf geeft een goede dekking, lakt fijn. En blijft best goed zitten. Dan de caviar bolletjes. Die vind ik ten eerste qua kleur echt heel gaaf. Allemaal verschillende kleuren: paars, blauw, rood, goud, groen en ga zo maar verder. Het zijn dan wel veel verschillende kleurtjes maar toch vind ik ze heel erg mooi bij elkaar passen en ook bij de nagellak! Goed gekozen Primark! Dan caviar bolletjes blijven natuurlijk niet geweldig goed vast zitten, het is tenslotte geen nagellak. Maar toch vind ik dat deze bolletjes best wel goed blijven zitten. Ik hoop dat het nog lang en mooi op m'n nagels blijft zitten. Je moet wel even heel goed wachten voordat de bolletjes er goed opzitten en de nagellak gedroogd is. Verder ben ik er heel enthousiast over. Over deze nail art set van Primark.

 
                                                       Bedankt voor het lezen, doei!



 

Geen opmerkingen: