donderdag 21 november 2013

Primark in Eindhoven


Hoi iedereen. Misschien weet je het al, er is 19 november (verjaardag van mijn zusje) een Primark in Eindhoven geopend! Ik ben echt super blij, want ik woon best dicht bij Eindhoven ongeveer 25/30 minuutjes rijden. En als ik naar een andere Primark zou gaan in Rotterdam of zo was ik wel langer dan een uur onderweg! Ik ben nog nooit in een Primark geweest, ik was het in de zomervakantie wel van plan, maar ik ging naar Amsterdam. Maar ik ga waarschijnlijk deze week naar de Primark, of zo snel mogelijk. Daar over komt dan ook nog zeker een artikel online! Van dingetjes die ik gekocht heb, en wat ik er van vond en zo. Het is ook de grootste Primark van de Benelux, met als ik het goed zeg 4 verdiepingen. Super groot dus! Dit was mijn artikel over de Primark in Eindhoven, ik laat jullie waarschijnlijk nog meer weten!

                                            Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: