zondag 8 september 2013

Wat zou ik nog heel graag willen?

Vandaag laat ik jullie zien wat ik nog heel graag zou willen. Dus lees snel verder!

 
1. Als eerste zou ik Justin Bieber zo graag een keer willen ontmoeten, dat zou ik echt super graag willen! Als ik hem bij een concert zou zien, ik zou het geweldig vinden, en ik denk dat ik niet zou geloven dat Justin Bieber daar staat.

2. Verder wil ik een keer een wereldreis maken, want er zijn zoveel mooie plekken op aarde, en er zijn zoveel verschillen in cultuur. Dus een wereldreis zou ik zeker een keer willen maken!

3. Ik heb natuurlijk een blog: Young Butterfly. En ik zou het super leuk en gaaf vinden als ik ooit een grote beautyblogger zou worden. Zoals Teske, Vera, of Mascha.

4. Een keer optreden als een grote ster, voor 20.000 mensen of zo dat zou ik ook een keer heel graag willen doen! Het lijkt me wel heel erg eng, maar ook super gaaf!

5. Later een super groot huis hebben, met een zwembad een bar een kleine bios! Dat is toch super gaaf? Ooit hoop ik dat dit waarkomt.

6. Mascha, Vera, Tekse, Lenette jullie zijn allemaal super bloggers! En ik wil jullie echt een keer ontmoeten.

7. Snorkelen, dat zou ik ook super gaaf vinden, maar ook best wel eng met al die grote vissen onder water en zo. Maar het lijkt me ook super mooi!

Dit waren mijn dingen die ik nog graag zou willen meemaken. Natuurlijk kan ik nog meer verzinnen, maar hier hou ik het maar even bij. Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: