zondag 22 september 2013

Favorieten tv programma's

         
               Hoi! Vandaag laat ik jullie zien wat mijn favo tv programmas's zijn!

Ten eerste gtst, als het kan volg ik het ook 5 keer in de week. Maar dat kan niet altijd. Maar ik vind het een leuke serie, die ik leuk blijf vinden!

Dan victorious, ik vind het echt een leuke serie, met cat (Ariana Grande) tori (Victoria Justice) en more... Ik vind de humor vooral heel leuk, en dat er veel in gezongen wordt!

Als we het dan toch over victorious hebben, ICarly vind ik ook leuk. Ook de humor. En hoe iedereen zich naar elkaar toe gedraagt enzo, haha!

Spangas, ik kijk het niet altijd. Maar soms heb ik er behoefte aan om veel afleveringen achter elkaar terug te kijken.

Awkward, ik keek het voor de eerste keer en ik vond het echt super leuk! Het is een serie op MTV. Ergens in september volgens mij zouden er nieuwe afleveringen komen, misschien nu al. Maar ik vind het wel heel leuk.

Hollands Next Topmodel, is er nu weer yeah! Ik vond het altijd zo leuk. En nu is het weer op tv, maar wel doordeweeks, om 21:30 en dan rond die tijd wil ik al gaan slapen, omdat ik de volgende dag weer vroeg op moet voor school! Maar dan neem ik het meestal op ofzo.

Expeditie Robinson, vind ik ook altijd leuk om te zien, ook daarvoor heb ik niet altijd tijd, maar als het kan kijk ik er graag naar!

Dit was mijn artikel, bedankt voor het lezen, doei, doei!

Geen opmerkingen: