vrijdag 13 september 2013

Miniinthebox.com


Hee, vandaag heb ik weer een artikel en dit keer weer over een webshop namelijk: http://www.miniinthebox.com/nl/ ik heb er ooit al een hoesje gekocht met een Engelse vlag erop, een armbandje met gekleurde doodhoofdjes. 2 paar oorbellen een paar met smileys en de andere met de Engelse vlag. En ook nog een kettinkje. En alles was super goedkoop! Een hoesje is meestal tussen de 2 & 5 euro. Het armbandjes kocht ik voor iets meer dan 1 euro, en bij de oorbellen ook. Je hebt voor super veel verschillende apparaten en telefoons hoesjes. Maar ook sieraden dus. Ben je nieuwsgierig? Neem er zeker een kijkje! Sorry dat ik soms een dag geen artikel online zet, maar dat komt omdat ik het soms best wel druk heb met school. Maar dit weekend kunnen jullie weer volop artikelen verwachten! Bedankt voor het lezen, doei, doei!

Geen opmerkingen: