vrijdag 27 september 2013

eBay haarkrijt!

Haarkrijt! Hoe gaaf is dat? Ik zag op Teskes You-Tube kanaal, een video verschijnen over eBay haarkrijt! Ik was echt heel erg benieuwd, en nieuwsgierig hoe het zou werken.

Ik bekeek de video, en heel erg veel pigment kwam niet van het haarkrijt af. Maar dat vind ik juist wat mooier, wat lichtere gekleurde plukjes, dan een hele streep. Ik vond de combi van Teske heel erg leuk! Met blauw, roze, paars. En misschien nog meer  kleurtjes. je kunt het er gewoon uitwassen, dus dat is ook een pluspunt! En het kost in dollars $4,75. Dus ongeveer 3,60 in euro's. Voor dat prijsje zou ik dit product best wel willen proberen! Wie weet misschien bestel ik het wel, en komt er nog een keer een review online! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Bedankt voor het lezen, en tot snel, doei!

Geen opmerkingen: