vrijdag 20 september 2013

Nagellak van Catrice.

Ik vind de nagellak kleurtjes van Catrice, altijd wel mooi. Niet alle kleuren, maar wel veel. En dit nagellakje van Catrice, dat ik al een tijdje heb, vind ik ook mooi. Een mooie roze kleur, niet knal roze, maar een beetje zacht roze. Het is een limited edition. In C05 Blossom you, blossom me. En volgens mij was de prijs 2,99.

Anyway, ze hebben een bloemdessin op de verpakking gemaakt, hoe leuk! Ik vind het in ieder geval er leuk uitzien. Deze limited edition nagellak is er ook nog in vier andere kleuren. Namenlijk nog in het paars, nog een rood kleurtje en oud roze. Maar ik heb Blossom you, blossom me.

Ik merkte ook dat ie best wel snel op m'n nagels droogde, ik gebruik meestal ook een drogertje voor m'n nagels. Daar heb ik ook een artikel over geschreven:
http://neverfrozen.blogspot.nl/2013/08/essence.html


Maar deze keer niet, en vaak is het zo als het bij mij nog niet helemaal droog is, en ik raak iets aan met m'n nagels. Er al iets van een krasje in zit of zo, of de nagellak er half af is. Maar ik vind deze nagellak best goed z'n werk doen. De kwaliteit is goed, de dekking, hij droogt goed, en het product is natuurlijk ook gewoon betaalbaar!



                                   Catrice nagellak limited edition te koop bij Kruidvat.



 

Geen opmerkingen: