zaterdag 14 september 2013

Albert Heijn Jasmine Strawberry Tea.

 
 
Ik houd echt van thee, ik drink het elke ochtend. Echt heel soms niet. En 's avonds pak ik vaak ook nog een kopje, vaak met de wat koudere dagen. En die zijn er nu weer een beetje aan aan het komen, dus kan ik weer lekker veel thee gaan drinken!
 
 
Toen ik voor het eerst deze thee proefde was ik er gelijk verliefd op! De combinatie van jasmijn bloesem en aardbei is echt super lekker! Ik vind alleen de verpakking al mooi, met bloesem/bloemetjes. En het is een melange van groene en witte thee. Ik vind deze thee in ieder geval heel erg lekker, en ik denk dat iedereen het wel lekker zou vinden. Degene die van thee houden dan hè!
Hier nog een foto met een leuk weetje, wat op de verpakking stond!
 
Green & White Tea Jasmine Strawberry te koop bij Albert Heijn.
Bedankt voor het lezen, doei!
 

Geen opmerkingen: