zondag 29 september 2013

Mijn favorieten parfum!

Hoi, vandaag laat ik jullie zien wat mijn favorieten parfum is.
 
 

Hoe kan het ook anders: Girlfriend van Justin Bieber, hij ruikt zo lekker en ik vind het ook wel een beetje een romantische geur. Ook aan de naam al wel te zien. Someday heb ik ook, en die ruikt bijna het zelfde, maar toch kies ik voor Girlfriend! Omdat ik de flacon mooier vind van Girlfriend, eigenlijk het ding wat er om heen zit en daarmee maak je de parfum open. Dat vind ik echt super mooi gedaan. En ik vind de geur net ietsjes lekkerder. Met deze jb parfums wil ik stiekem wel een beetje zuinig doen. Want ik vind ze zo lekker ruiken, en het zijn parfums van Justin! The key is ook een nieuwe parfum van Justin, en daar ben ik ook heel benieuwd naar, de verpakking sprak me in ieder geval heel erg aan! Dus bij deze Girlfriend van Justin Bieber is mijn favorieten parfum. Het is trouwens een eau de parfum spray met 30 ml er in! Maar ze verkopen ook grotere varianten. Bij Douglas!
 
                                Bedankt voor het lezen, doei!
 
 

Geen opmerkingen: