zondag 15 september 2013

Foto artikel!

Hoi, vandaag laat ik jullie wat leuke foto's zien, en dan vertel ik er wat bij!

 
 
Als eerste een foto met een vriendin, dit was op een feestje. En ik heb deze foto bewerkt met het programma: InstaBlend. En ik gooide er dus een keep calm tekst overheen! Ik vind het een leuk effect geven!


Dit was deze zomervakantie, op het strand in Scheveningen. En toen dronk ik een slushpuppy met m'n zusje! Erg lekker, i love slushpuppys!




Dit is een foto, waar ik in Amsterdam was! Misschien hebben jullie deze foto al een keer voorbij zien komen in een artikel over Amsterdam. Maar dan volgens mij in kleur, en deze is zwart wit. Ik was toen in de winkel: The Sting. Bij de meeste wel bekend denk ik.



 
 
Hier was ik in de Efteling met een vriendin, en we gingen op de foto met een nijlpaard in bad, haha!

 
En tot slot deze foto een ster, die ik maakte met 4 vriendinnen, ik vind het er best gaaf uitzien haha!
 
Dit was mijn artikel, bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: