zaterdag 7 september 2013

Crème van Dr.Taffi


Toen ik dit jaar in Italië op vakantie was, kocht ik deze crème van Dr.Taffi en ik heb hem al een tijdje en heb hem al best wel vaak gebruikt. Dus wilde ik er wat over vertellen.


Dus ik kocht deze crème toen ik op vakantie was in Italië. We gingen naar Italië en ik had wel een crème bij een wat dikkere namelijk; Vaseline Lanette. Maar die gebruikte ik vaak voor op m'n lippen, maar soms ook voor op het gezicht. Alleen als het best wel warm is vind ik een dikke crème niet zo fijn. Ik had wel een wat dunnere crème alleen die was ik dus vergeten! We waren een keer een avondje naar een stadje toe, en toen kwam ik een winkel tegen Dr.Taffi. En daar kocht ik deze crème. Ik vroeg aan de vrouw die daar werkte welke crème geschikt voor mij zou zijn. En ze adviseerde deze, het is wel een babycrème maar toch. Ik vind hem prettig! En op babycrèmes kun je toch wel vertrouwen dat je er geen allergie of iets vervelends van krijgt?


Ik gebruikte deze crème ook vaak als ik van het strand af kwam, alleen toen prikte het vaak een beetje. Ik dacht dat deze crème niet goed was, maar waarschijnlijk kwam het door het zout. Want nu gebruik ik hem ook nog steeds, en hij prikt helemaal niet. Het is vooral een dunne crème zoals ik al zei. Hij is makkelijk uit te smeren, en er zit vrij veel in een tube. Namelijk: 200 ml! En de geur vind ik ook nog is prettig. Ik gebruik hem meestal elke ochtend. En hij werkt prima! De prijs weet ik niet meer precies maar volgens mij iets van 13,95 of zo.

Dit was mijn artikel, heb je nog vragen? Stel ze gerust in de reacties! Doei!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Beste youngbutterfly

De crème kost 13,50 en er is een hele lijn een bad mousse, lichaam en gezicht die jij gebruikt, shampoo, pasta bij luieruitslag, een olie en een parfum.
En ja het is helemaal natuurlijk en zonder parabenen en nikkel en niet getest op dieren.
er bestaat ook een aloë lijn voor volwassenen, je vind alles op www.drtaffi.com sinds feb 2014 ook in het NL hier kan je ook bestellen.
Maar bij DA de Salamander in de van Hoytemastraat 83 te Den Haag staat het gewoon in het schap en dat geldt ook voor bijna alle Acqua di Bolgheri producten ook van dr. Taffi.
groet Rob Gouka

Alina zei

Oh oke! Leuk dat je het nu ook in Nederland kan krijgen!